کانون مصباح مجری طرح قاصدک در جنوب کرمان 

کانون مصباح مجری طرح قاصدک در جنوب کرمان 

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸
مجید خوبی زاده، گفت: با توجه به اهمیت مقوله سواد رسانه ای و استفاده صحیح از فضای مجازی، یکی از برنامه های پیش روی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، برگزاری طرح قاصدک است که توسط کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران اجرا می شود.

«مجید خوبی زاده»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به اهمیت مقوله سواد رسانه ای و استفاده صحیح از فضای مجازی، یکی از برنامه های پیش روی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، برگزاری طرح قاصدک است که توسط کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران اجرا می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، در خصوص این طرح، اظهار داشت: طرح قاصدک شامل برگزاری کارگاه آموزشی ویژه ۴۰ نفر از اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح جنوب کرمان است که با فضای مجازی آشنایی اولیه ای دارند.

وی، افزود: در این طرح، گروهی از رابطین فضای مجازی تشکیل می شود که این رابطین علاوه بر توجیح در خصوص سواد رسانه ای، آسیب ها و فرصت های فضای مجازی پژوهش خواهند کرد.

خوبی زاده، عنوان داشت: به منظور تولید محتوا در فضای مجازی، عکس نوشته، موشن گرافیک و کلیپ کوتاه تولید و در فضای مجازی منتشر می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، اظهار داشت: با توجه به پژوهش های صورت گرفته، آثار تولیدی با موضوع آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه خانواده خواهند بود.

پایان پیام/ 586